Detta händer ju bara i filmer

Jag gick på en bilväg med Linda en dag. Jag gick ut en meter utanför vägen och ut mot skogen. Helt plötsligt på bara en sekund åkte jag ner med hela mitt högra ben ner i sumpmark. Det första jag gjorde va att asgarva för att det var så ironiskt att vi hade tittat på "Sagan om de två tornen" dagen innan. Jag hade tur som hade Linda vid min sida, hon gav mig tjocka grenar som jag kunda sätta under mitt andra ben som också höll på att åka ner. Men jag kom upp efter kanske tio minuter kämpande upp för överlevnad!
Jag undrar hur långt det är i sådanadär sumpmarker, och det är inte konstigt att folk försvinner kanske...
Sådant här händer väl ändå bara i film?
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0