Platsspecifikt med Thomas Karlsson

Denna vecka har vi fått en stor bit mark med berg,bäckar,skog och ängar att vara på och göra ett konstverk efter platsen. Själv tycker jag att uppgiften är väldigt rolig och intressant. Men nackdelen är att jag har blivit sjuk och i måndags ramlade jag när jag klättrade på ett berg. Jag skrapade upp låret och fick ett köttsår och ett fett blåmärke på köpet. Men jag försöker ta mig an uppgiften ändå.
Jag har flera idéer, men jag har valt en och jag tänkte visa några bilder imorgon hur jag tar mig framåt. 
//

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åh fy vad otäckt! Krya på dig!

Ska bli spännande och se vad du kommer fram till :)

2011-09-21 @ 07:54:02
URL: http://makrills.blogg.se/
Postat av: NIklas

Schyssta färger!

2011-09-21 @ 23:52:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0