KattFan!!

Det var en trevlig morgon och jag åt min äggmacka samtidigt som jag kollade igenom mina traderaauktioner som låg ute och väntade på bud. Ingenting hade hänt. Så rutinerna fortsatte och jag borstade mina gaddar med både det ena och det andra. Just som jag vart färdig och gick ut i hallen med händerna upp i luften och med gäspande mun, står mina huskamrater och byter om till jacka och skor. Precis då kom jag på att jag inte hade klätt på mig kläder alls. Utan stod i pyjamas. Det blev raska tag att ta på sig några trasor och slänga på sig ytterkläderna likaså.
Möttes av snöslask som föll ner från skyn och det bitterkalla kylan som var allmänt äcklig!
När vi väl kommer fram till min gröna Toyota 97:a ställer jag mig och gapar. Linda tittar på mig och undrar vad som hänt. Hon tittar på det jag står och gapar över och ser att bildörren har varit öppen hela natten.
Mina första tankar var "bilen står iaf kvar". Jag försökte så gott jag kunde ta bort den snö som hade fyllt mitt handsfack.
Bilen gick igång utan tvekan och jag blev lättad. Efter kanske åtta sekunder börjar jag att lukta mig omkring. Linda frågar: "Ja, luktar det inte kattpiss härinne?!" Jovisst luktade det kattpiss allt.
Jag bara hoppades på att det var på gummimattorna! Hoppades!
Men efter vi parkerat vid skolan tog jag toapapper och torkade bort all vatten som gick, och försökte hitta vart kattfan hade urinerat. Jag tryckte ner min näsa i både bälten,mattorna,dynor etc.. och vart tror ni den hade pissat om inte i baksätet.
Så just nu sitter jag hemma och känner mig allmänt äcklad av att min bil stinker och till råga på allt ska bilen på besiktning imorgon! Hurra för mig och min bil!
//


Kommentarer
Postat av: Emelie

FY FAN VAD ÄCKLIGT!!! :O KATTJÄVEL

2011-03-10 @ 12:58:50
URL: http://makrills.blogg.se/
Postat av: Veronica S

Hahahaha! Kan inte hjälpa å skratta lite!

En av mina katter pissade på mitt sängöverkast en gång! Inte trevligt alls! ;P

2011-03-10 @ 20:33:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0