En sorgens-dag för många

Idag är det sorgens-dag därför att det är sista avsnittet av solsidan. Jag tror absolut inte att de tänker lägga ner, men vad ska man göra på söndagar kl åtta på kvällen nu då? Man kan hoppas på att det kommer en långfilm!
Igår klarade vi av Resident Evil 5. Tittade på Eagle VS Shark samtidigt som vi åt på äppelpaj. Har ni inte sett den filmen tycker jag verkligen att ni borde se den bums! Mums!
Efter filmen hade jag förberett ett musik-quiz om reklam. Kul kväll!

Har ni någon rekommendation vad man kan laga för god mat idag?
Jag har förresten beställt hem en jumpsuit från HM som jag tror kommer imorgon. Woohoo!
Nu ska jag gå och teckna och lyssna på Tom Waits.
//

Kommentarer
Postat av: Emelie

Mmmmmmm Tom Waits <3...... 5 dagar kvar!!! <3

2011-03-20 @ 18:00:19
URL: http://makrills.blogg.se/
Postat av: Emelie

och hur SJUTTON klarade ni sista bossen? :O jag och calle grejar inte den med alla knapptryckningar. Det går inte!

2011-03-20 @ 18:00:55
URL: http://makrills.blogg.se/
Postat av: Annika - trebarnsmorsan med fyra ungar

Hej. Såg att du varit med och tävlar hos andra bloggare, och vill bara tala om att jag har flera aktiva tävlingar som är väldigt lätta att delta i! Fler kommer inom några dagar; kläder, smycken, massa presentkort osv!

Vill du inte ha såna här kommentarer ber jag om ursäkt!

2011-03-21 @ 13:42:53
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0