This chair belongs to you!

Min söta och jätte gulliga ateljékompis,Linn, har slutat skolan.
Men igår fick jag se att hon hade lämnat kvar sin solstol till mig. Den stod längst i min ateljé med en tallriks-meddelande på. "This chair belongs to you! Hugs Linn". Jag blev överlycklig. Det är en av de gulligaste sakerna någon någonsin har gjort för mig. Tack Linn!

Jag kommer förmodligen ta ut den på sommaren och sätta mig ute och sola! När jag ser solstolen dyker ditt ansikte upp i mitt huvud, ditt glada jättesöta leende! Saknar dig!


//

Kommentarer
Postat av: gittilou

vilken underbar stol!! helt superfin present, jag förstår att du blev glad.



tack så mycket för den fina kommentaren! jag har gått en tvåårig konstutbildning på folkhögskola, och söker vidare till högre studier. du skriver om en ateljé, pluggar du också konst?!

2011-01-12 @ 22:18:23
URL: http://gittilou.blogg.se/
Postat av: linn runeson

Vad du är fin, vad roligt att du blev glad, lämnade också lite saker till höger (dukar etc som du kan ta också)!Saknar dig här i Umeå;) Du gjorde mig alltid så glad, kör nu stenhårt på dina visioner, du kommer gå långt!stor kram linn

2011-01-12 @ 23:09:40
Postat av: Emelie

Awwhhh vad fint :D

2011-01-13 @ 00:25:23
URL: http://makrills.blogg.se/
Postat av: Veronica

Jättefin stol Angelica! :)



Jag saknar dig också Linn! Jag hoppas att de kommer gå bra i Umeå!

2011-01-15 @ 11:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0