Sluta. Börja.

Just precis nu gjorde jag två långa listor med "Börja" och Sluta".
De blev så här:
Börja:
träna
måla/Teckna/Kreativ
vara ordningsam
ha koll
komma ihåg
vara social
vara spontan
tänka framtid
göra nya saker
utmana mig själv
testa gränsen
tappa fästet
uppleva
leva i nuet
tänka
prata
tänka på sig själv
om
säga ifrån
påminna
tjata
planera
vara arg
skriva
fråga
svara
Sluta:
vara nervös
vara snäll
vara givmild
vara jobbig
tänka på andra
ha koll
åka bil
äta
handla
vara lat
plåga sig själv
ställa upp
ljug
vara beroende
bry sig
tänka
komma i tid
planera
samla
svara
Jag känner att jag behövde det just nu. Jag tycker att jag fick någonting ut av det. Jag rekommenderar folk att göra detsamma. Hör gärna av er när ni har gjort det och berätta hur ni tyckte det var!
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0