Redovisning 150110

Min tanke var att man skulle känna sig liten. Jag har flera minnen av när jag var runt fyra och försökte nå saker som t.ex handtag och burkar etc. Det försökte jag åstadkomma med detta verk. Men tanken är att man ska kunna hålla i handtaget själv och placera det över nyckelhålet. Det är mycket häftigare irl kan jag berätta. Man får en liten "aha-upplevelse".
Detta är dock bara en av flera dörrar jag har som idé. . . men jag tror inte jag kommer göra dem ändå, för jag har så mycket andra saker och ideér som jag tycker bättre om.
.dörren är 307.5cm x 230cm stor.
//

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fy vad ballt :D I like!!

2011-01-15 @ 09:57:52
URL: http://makrills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0