nyårslöftet efter fyra år

Jag har lyckats hålla mitt nyårslöfte i fyra år. Vilket är godisförbud. Hurra!
Nu är mitt andra att börja träna och äta bättre. Jag vill bygga massa muskler och samtidigt gå ner i vikt. Fettförbränning och bygga muskler. Framförallt i armarna. Så att jag kan klå alla(killar) jag möter i armbrytning! Jag ska också börja äta sex gånger om dagen. Frukost,mellanmål,lunch,mellanmål,middag,mellanmål. Det har jag lyckats hålla. Men dock har inte träningen börjat på allvar än. Jag känner mig motiverad till att göra det för en gång skull. Så jag bara väntar på att csn-pengarna ska trilla in så att jag kan gå och gymma! Jag ska också börja cykla som en idiot när all snö är bortsmält.
Jag känner mig piggare nu när jag äter sex ggr om dagen. Jag är inte så hängig och orkar mer. Känns bra!
Detta är ett gott mellanmål som jag brukar mumsa i mig. Yoggi med äpple och hasselnötter som ligger på en bädd av hallon. Knäckebröd eller annan typ av grönsak/frukt funkar utmärkt likaså.
Har ni några bra tips till hälsa. Typ träning eller mat/dryck?
//

Kommentarer
Postat av: Tobias Martinsson - PhotoFrame

sv; Gött att höra :D bara bra här med :D Lite porppmätt efter middagen bara :D hehe.. Vad pysslar du med?



Ja, tror nog den är min favorit med :P

2011-01-19 @ 20:45:04
URL: http://photoframe.blogg.se/
Postat av: Emelie

Duktigt med alla mål om dagen :O

2011-01-19 @ 23:02:26
URL: http://makrills.blogg.se/
Postat av: ida S

Ok jag har lite träningstips etc :P

Först så är det ju jättebra som du gör o äter så ofta, mycket bättre än att äta sällan och stora portioner! Och så borde man inte äta nåt inom 3 timmar innan man går och lägger sej. så ska du sova kl 11 så äter du inget efter 8. och till maten kan du dricka vatten och ha citronjuice i, det gör så man förlorar vikt snabbare.

Bra träning tycker jag personligen är pilates, finns en tjej på youtube som har jättebra övningar! blogilates kallas hon.

tycker också träning före frukosten funkar bra.

och inte för tunga vikter, då går du ju bara upp i vikt av alla muskler du får så ta lätta.

säkert saker du vet redan men det kan upprepas :)



Ok nu fick jag skriva av mej lite :P Bra blogg du har förresten, väldigt fina bilder! :)

2011-01-21 @ 02:20:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0