Lördagsfynd

På lördagsmorgonen drar jag mig till Loppis. Hur kan man inte älska loppis?

Utanför loppishuset var det en fastbunden get där av någon anledning. Kul!
I en gammal volvo bodde geten. Ännu Roligare!
Jag hittade en skön blus med mina favoritfärger. 70tals-färgerna!
Likaså hittade jag en jättesöt och fin klänning. Dock är den för liten som ni ser på bilden. Den kommer jag sälja på tradera inom snar framtid. Det kommer jag säga till när om någon skulle vara intresserad!
Jag!
Fyndade också en underbar vintageklänning. Men dock kunde jag inte ha den heller, så den kommer också läggas ut på tradera. Håll utkik!
Hittade också en miniväska som ska vara en plånbok. Clone warz filmen och första säsongen fyndade jag hem också. Men det bästa som jag köpte var nog en ny mobil. Nokia3310. Den hederliga Snake och Space impact. Nostalgitripp!
Vad brukar ni hitta på på en lördag?
//

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅH! SJUKT FINA SAKER! :O Du är bäst i hela världen på att fynda tror jag bestämt :)



Och jag kan inte göra annat än att älska get bilden ;) KLOCKREN verkligen! Men stackars get som får stå där och frysa :O :)

2011-01-16 @ 12:13:24
Postat av: Emelie

SV: Och jag håller med dig.... Jätte tråkigt att folk var så tråkiga mot de bilderna.... De är ju jättesnygga! Don't get it!



Vi får länka till det inlägget en gång till ;)

"Ni missade väl inte...." ;) haha

2011-01-16 @ 12:16:44
URL: http://makrills.blogg.se/
Postat av: Veronica

Den där mörkblåa klänningen var riktigt snygg! vad är de för storlek? :)

2011-01-16 @ 12:35:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0