De tröttas paj!

Vi håller fortfarande på att skapa våran "låt" eller vad man ska kalla det. Jag skulle tro den blir 20minuter och förhoppningsvis är den färdig imorgon(fredag). Jag stannade i skolan till tolv och vi hade jobbat från halv tio. Puhh!
Men det är för jävla kul! Jag kommer nog fortsätta göra detta efter kursen! Prova på.
Rast och  paj behövs när man producerar och koncentrerar sig så hårt och intensivt som vi alla gör! Citronpaj Nötpaj Äppelpaj
De säljer blandannat ekologiskt närodlad mat på fiket också. Likaså kan man fynda fina kläder.
//

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag fattar typ ingenting? :P Kan bero på att klockan är 8 på morgonen, eller så är jag bara trög. Låt? Pajer? Tröttas?

2011-01-21 @ 07:59:34
URL: http://makrills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0