14år gammal eller ung

Idag är det andra dagen i skolan sen vi hade jullov. Vi fick en uppgift som man får göra om man känner för.
John Sunesson är det som undervisar denna vecka. En ganska flummig men rolig person verkar det som.
Uppgiften är svår att förklara men jag kan ju alltid försöka. : Gestalta ålder och miljö/rum. En 14:åring kan ses på hur många sett som helst beroende på vem det är som beskådar.
Min tanke var att göra en jättestor dörr och sätta handtaget längst upp på dörren. För när man är liten kan man inte  nå det man egentligen vill ha.
Min andra tanke är att göra en jätte bred bänk med en napp längst bort. Tanken är att man inte ska kunna nå den heller. Det är ett gammalt minne jag har när jag ungefär var fyra år.
Men jag får se om jag kommer göra någonting överhuvudtaget för jag känner inte att detta ger mig så jätte mycket för tillfället. Jag vill mest bli färdig med min andra målning.
//

Kommentarer
Postat av: Emelie

Det är ju en AS ball idé :O :O :O DOOO IIIITTT!!!!

2011-01-12 @ 00:27:33
URL: http://makrills.blogg.se/
Postat av: Louise

Oj, vilken intressant uppgift och dina idéer låter riktigt häftiga båda två!



sv: Mitt rum är rätt så jättenajst. Och tack! Är foto nummer det med publiken bakifrån? Är rätt så jättenöjd med alla foton från den kvällen, även om jag nog skadade mina trumhinnor nog otroligt!

2011-01-12 @ 00:46:49
URL: http://andvari.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0