Bröst med Jim Morrison!

Jag hade en regel idag när jag kom hem. Sätt inte på datorn förrens kl sju! För det första jag alltid gör när jag kommer hem är att sätta på datorn. Det är inte att plocka in varorna som man kanske har handlat eller att ta av sig jackan, utan det är just att trycka på power-knappen(|). Jag tänkte ändra på det just idag så istället städade jag samtidigt som The Doors gick på cd-spelaren.
Något som jag har blivit en riktig nörd i är Photoshop. Jag sitter minst en timme varje dag i det programmet. Här är några exempel på vad jag har gjort idag. (upp och ner).
Detta mönster kommer jag ha som mitt nästa bakgrund till bloggen. Jag har haft två innan om ni kommer ihåg. Detta är nr:3. Vad tycks? Det är bröst!


//

Kommentarer
Postat av: Emelie

Mumsbilder! Vad är bild nummer ett för något? Bild nummer två var kalasbra! Riktigt snyggt du lagt texten! Bild nummer tre, ja, alla gillar väl bröst ;)

2011-02-05 @ 12:42:55
URL: http://makrills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0