The one and not only

Hej allesammans!

Vad ska man skriva i sitt första blogginlägg? Jo, det ska helst vara tillräckligt intressant för att man ska vilja läsa mer... Men det vet jag inte om mitt blir, det får någon annan stå för.

Jag skaffade blogg framförallt för att jag tycker det verkade väldigt kul att designa dem. Plus att man kan få visa upp sina foton som man tar, annars känns det ganska meningslöst om man tar bra bilder och ingen ser dem.

Jag syr och målar/tecknar en hel del också. Så det kommer ni också att få ta del av på denna blogg framöver.

(jag håller för tillfället på att bygga upp min blogg, så ha tålamod mina vänner!)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Woooohoooo it is started! :D

2010-09-13 @ 18:36:38
URL: http://makrills.blogg.se/
Postat av: Orangesextiotalare

Oh yes and your my first comment!! EVER!!!! :D ;)

2010-09-13 @ 21:24:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0