Banana Joe

Idag satt jag i ateljén och gjorde blandannat denna coola bild! Blev faktiskt väldigt nöjd med den.
När man inser själv att man är duktig så är man faktiskt bra.
När jag kom hem efter cykelturen hittade jag detta jättesöta paket till mig i brevlådan. Från Thailand.

Jag har nämligen köpt en ball t-shirt på tradera.
. . . .och såhär ser den ut! Nice va?
Vad är det senaste Ni har köpt på en loppis/secondhand? Eller vad är det absolut bästa köpet från just en loppis eller Secondhand du någonsin har gjort?
Är det den största mysigaste koftan eller dom där jättecoola skorna som ingen annan har?
//

Kommentarer
Postat av: Emelie

Skit snygg bild :D Den var snyggare när man såg den såhär stort och inte på en liten mobilskärm ;)



vad är det för tröja? :O Vilket märkligt tryck xD I like! :D



Mitt senaste secondhand fynd är en stor stickad tröja ursprungligen från Indiska. En "marin" kofta med blåa ränder, och en dress med kavaj och kort byxa. I gammal beige med små rutor. Allt från Röda Korset ^^

2010-10-11 @ 22:47:58
URL: http://makrills.blogg.se/
Postat av: Orangesextiotalare

Wow! det var mkt du hade köpte nyligen!! :O Den e asball t-shirten! x) två tjejer som slickar på samma banan! XD

2010-10-11 @ 23:08:48
Postat av: Veronica

Jag tycker att du ska satsa mer åt illustration och serieteckning! Du är jätteduktig! :)

2010-10-12 @ 18:15:23
Postat av: Tobias

Gillart :D har ni mycket kroki? :D miss you <3

2010-10-12 @ 21:00:29
Postat av: Orangesextiotalare

Veronica: Serieteckning vet jag inte om jag hade tyckt om att jobba med. Men illustrationer hade varit as kul och design!! :D Tack<3



Tobbe: Vi håller på med kroki en hel del faktiskt. VI hade en hel vecka med bara kroki i början. Sedan typ i två veckor eller någonting har det handlat om att det har varit en modell som vi har fått måla av, men i vilket material/teknink som helst. Väldigt roligt och lärorikt! ^^MISS YOU MUTSHO MERA!! <3

2010-10-12 @ 23:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0