Konsten att ta hand om sig själv

Det är inte många som tar hand om sig själva på grund av all stress idag. Vilket jag tycker är väldigt synd! Men jag skämde bort mig igår kväll. Jag fyllde ett badkar med skum, ljus och musik. Jag hade både hårinpackning och pealing etc. Det är absolut inte ofta det händer. Kanske två gånger om året. Jag tycker man ska minst göra det en gång i månaden. Då man bara ska ta hand om sig själv och inte tänka på någonting annat.
Det tycker jag att ni ska göra någon gång innan nyår. Lova mig att göra någonting för dig själv! Skriv eller maila mig vad ni gjorde! Lova!
ex:
*lägg upp ett bad, som jag gjorde.
*köp nya underkläder.
*äga någon riktigt dyr smink,parfym, eller något i den stilen.
Skäm bort dig själv!  Det är du värd!
//

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag gör det nästan en gång i veckan xD

2010-12-28 @ 12:30:45
URL: http://crookedcat.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0