Ateljéarbete #4

Jag hoppas jag kommer hinna bli klar med min målning denna vecka. Vi har genomgångar denna vecka nämligen. Vi i ettan ska välja någonting från någon kurs som vi har haft och tvåorna får välja vad som helst som dom har skapat.
Jag kommer välja mina "excess production of saliva".
Jag kommer skriva ut alla, försöka sätta upp dom på en hel vägg och dokumentera, så det kommer jag lägga upp på torsdag förmodligen. Bilder och folks reaktioner. Spännande!


Så här långt har jag kommit än så länge på tavlan. Jag känner att det är sjukt mycket kvar på den därför att jag vill att den ska bli perfekt! Jag är ju trots allt lite av en perfektionist när man kommer till sånt.
Vad tycker ni om den? Speak out!

//


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag vill se din utställning!!!!!

2010-12-12 @ 22:45:59
URL: http://makrills.blogg.se/
Postat av: Ida

Otroligt fin tavla! Du verkar vara hur duktig som helst :)

2010-12-29 @ 11:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0