Usch ja. Tänk så beroende man kan vara. . .

Bild: Jag ute vid havet idag klockan ett ca.
I Bohuslän idag blåser det som bara den och stömmen gick för flera timmar sen. Takpannorna flyger och småfåglarna kan knappt hålla sig kvar på grenarna.
Som tur har det inte blivit helt kolsavrt ännu, men jag har gott om ljus så jag ska nog klara mig. Det största problemet är nog all maten som är i kylskåpet! Min glass och fläskfilé!!!! AAH!!
Man kan inte heller göra så mycket i ateljen eftersom att det är såpass mörkt.
Och självklart ska min mobil få dåligt batteri också. Usch vad jag klagar.
Det är hemskt vad beroende man är av elen. Jag hade gärna suttit vid en brasa nu!
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0