"Have yourself a merry little christmas"

Jag kommer mycket väl ihåg förra vintern! Speciellt en dag. Det var den dagen min underbara bästa kompis skulle sjunga jullåtar med sin kör för att det snart var julafton. Det var mycket trevligt och mysigt. Emelie, som hon heter skulle sjunga ett stycke i låten "Have yourself a merry little christmas". Jag kommer ihåg att det gick jätte bra och det lät otroligt! Men! Jag hade den låten inborrad i min hjärna i flera veckor och månader efter den kvällen. Och ja! Jag har FORTFARANDE den i huvudet!! Tänk att det redan är vinter och jag har FORTFARANDE låten i huvudet som spelades för nästan ett år sedan. Helt otroligt!

 

Men det som är mer otroligt är att tiden har gått rekordsnabbt fram tills nu. Nyss var det ju vinter. Då det var flera meter snö och man var tvungen att krypa upp på taken för att skotta!

Det är läskigt hur snabbt tiden går! Kommer man hinna med allt som man vill göra tro?

 



Så här såg det ut i förrgår när jag skulle åka hem med min moppe och det inte var skottat någonstans. .



Ha det fint!

//


Kommentarer
Postat av: Emelie

Damn :O hihi, den låten alltså ^^

2010-10-24 @ 14:26:40
URL: http://makrills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0