Evighetsjobb

Att designa blogg tar kål på en. Det tar jättelång tid! Trodde man inte från början. Men dock hade man fel...
Denna vecka på Gerlesborgskolan är det en modell som sitter och vi får använda vilket material man vill. Helt fritt!
Det kan man ju tycka är väldigt skönt. Men i mitt fall blir jag helt borta. Jag vet inte vad man ska hitta på. För mycket valmöjlighet. Så jag sitter på golvet med mitt kol,tusch och vit-kritan i händerna och försöker komma på något. Vi får se om det blir något resultat eller inte... resultat lär det bli, men frågan är om det blir bra eller dåligt!?

Kommentarer
Postat av: Emelie

Att göra en design tar huuuuur lång tid som helst. Jag gjorde min design under EN HEL DAG. Från att jag vakna, till att jag gick och lade mig.

Nu vågar man knappt röra den igen :P haha! ^^

2010-10-06 @ 14:17:51
URL: http://makrills.blogg.se/
Postat av: Orangesextiotalare

HELA?? :O Du anar inte hur lång tid jag har suttit! x) DU måste ju vara hur bra som helst ju! Fusk! xP<3

2010-10-06 @ 21:00:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0