Uppskatta de små tingen

Något som jag brukar göra väldigt ofta är att tänka på de små sakerna i livet. Vilket jag tycker är väldigt viktigt!
Jag tycker om att tacka personer på ett speciellt sätt eller ge bort en liten gåva till någon jag tycker om eller någon helt främmande människa som jag går förbi. Då gör man deras dag och det gillar jag starkt!
Tillexempel så skriver jag ibland till olika bolag eller företag och skriver hur bra de är! Hur mycket jag beundrar dem och etc.. Jag har skrivit till Posten, Vrigstad ostkaka, Proviva m.m..
När jag bodde på Vandrarhemmet i Augusti så bodde jag med flera andra från min klass.
En kväll lagade jag mat och jag hade inget salt, så jag fick låna det från Andreas. Som ni ser på bilden så lämnade jag tillbaka saltkaret på detta vis. Jag hängde det med ståltråd och en kedja från min nyckelknippa. Plus att en lapp fick hänga med också. . .
Ha det fint!
//

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du är så söt! :D

2010-11-12 @ 15:41:37
URL: http://makrills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0