111110

Kul med naturfoton. Innan snön kom en dag var det en otrolig fin sol. Jag har aldrig sett solen så som den var. Den sken jätte vackert och samtidigt var det dimma så det blev en häftig känsla vart man än tittade och befann sig. Tyvärr var jag stressad den dagen till en buss. Men jag skyndade mig för jag ville absolut inte missa denna dag, så det blev bl.a dessa bilder. De är ej redigerade. Men det är det knappt inga bilder på min blogg som är...

Hope you enjoy them!

Jag tror jag har en liten förkärlek för nypon för jag märker att jag tar kort på dem hela tiden.
Kommer Ni ihåg någon gång när vädret var som märkligast?
solen?snön?regnet?hagel?vindar?
//

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag gillar den första JÄTTE mycket! Och det lilla nyponet ;) haha!



Jag gör gärna köttfärsfyllda baguetter hos dig!! :D Ska försöka komma till dig så fort som möjligt!

LOVE YOU!

2010-11-11 @ 20:32:18
URL: http://makrills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0