tegelvägg tegelvägg

Wooho!! Dessa två dagar har vi iprinsip bara gjort tegelväggar. De blir riktigt tjusiga måste jag säga. De ser jätterealistiska ut!
Vi har animerat lite för att testa skeletten vi har byggt och det ser också fint ut. Jag ska fixa kläderna till de fyra gubbarna i filmen.
Ikväll ställde jag till med animationskväll i skolan. Bakade kaka och bjöd på. Vi såg "Trassel/Tangled" och "Äpplet och masken".
Trassel var bra i början men blev sämre och sämre bara för att den är så klyschig eller hur man säger. Den andra filmen var bra också på sitt sätt. Seg men annars bra!
//

Kommentarer
Postat av: Anton

Det ser ju jättebra ut! Myyysigt ^^ Kan tänka mig att kreativiteten flödar. :D

2011-02-26 @ 09:38:51
URL: http://www.sistaogonkastet.devote.se
Postat av: Emelie

FY VAD SNYGGT! Duktiga ni är :D Ser väldigt realistiskt ut!

2011-02-26 @ 19:14:05
URL: http://makrills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0