Mer serieteckning och shopping

Vi har fått en til uppgift att göra en ny serie tills imorgon(torsdag). Man skulle skriva en mening och sedan ge den till den personen som satt till höger och då skulle man ta den meningen man fick och göra en serie av det. Jag fick "Det var en solig dag i april". Väldigt fria möjligheter fick jag. Den kommer jag att lägga upp här så fort jag har färglagt och finputsats på den.
Jag har också köpt fina grejer på tradera från Elin Klings serie. Längtar tills det kommer på posten!
Vad har ni för er där ute?
Kan ni inte ta och berätta lite om er själva?
Vad ni sysslar med och intressen/musik m.m...
//

Kommentarer
Postat av: anders

...jobbar och läser vad ni elever gör. Skoj!

2011-02-17 @ 09:37:12
Postat av: Sofie / komigensofie

sv: Tack så jättemycket, kära du! Jag tycker själv jättemycket om kontrasten med massa linjer, och bara färg på vissa ställen. Det blir en häftig effekt :)

2011-02-17 @ 10:38:39
URL: http://komigensofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0