Icebreaking with meatballs.

Imorse var det is överallt! På snön hade det lagt sig is tillochmed. Det måste ha varit regn som har fryst direkt när det landat på marken. Mycket riskfyllt att bege sig på en promenad!
På min bil var det säker hen halv cm is som man var tvungen att hacka bort för att komma in. Men vi lyckades åka och handla iaf...
Om åtta minuter är det melodifestivalen. Inte för att jag brukar titta på det eller gilla det. Men jag brukar titta på det för att det är socialt. Alla samlas och man diskuterar om den dåliga musiken.
Mmmmm!! Just nu är min mage fylld med hemgjorda köttbullar och potatismos med brunsås som jag lagat. Jävligt gott!!
//

Kommentarer
Postat av: Emelie

Sjukt läckra bilder!!! Vilken is! Och vilka köttbullar :O



SV: Katrine köpte faktiskt den smått prickiga saken i den lådan. Det var en klänning från Monki :) Jag gillade det mesta i de lådorna, men allt var i Katrines storlek, alltså typ 34/36, så jag fick snällt titta på ;) Men jag ska lägga upp bilder på några av fynden som du önskar! :) PUSSSSS!

2011-02-27 @ 09:21:38
URL: http://makrills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0