Loppisrundan

Igår var jag och min mor ute på en loppisrunda
det fina med sådana turer är inte bara alla fynden utan också allt som finns omkring! Naturen! Love it!
Vi hittade en jättestor ladugård fullproppad med hur mycket som helst. Man var tvungen att ta i med hårdhandskarna för att ta sig förbi. Mamma ville inte ens gå in för det stank så pass mycket. Men jag tvingade in henne ändå. 
Hur mycket Vinylskivor och böcker som helst! Aldrig har jag sett så mycket på en och samma plats, och då kan jag ju nämna att jag har varit på väälddigt många loppisar i mina år. Jag hittade en fin bok från 1899. Jag tyckte mest att den var så vacker! Bild kommer senare ikväll eller imorgon.
Klocka..
Cool tavla..
Bakom gammalt damm träder det alltid fram ett blått lamm. (haha, ja jag kom på det själv).

Kommentarer
Postat av: Emelie

ÅH!!! MUMS!!! Sista bilden var magisk!

2011-08-01 @ 18:49:49
URL: http://makrills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0