Det är så att benen och armarna sprudlar av glädje när jag gör detta inlägg!

ÅH! Jag är så glad så glad så glad!
Om 10 dagar åker jag till Stockholm och ska se Daniel Johnston spela på Berns. Han är så grym! Linda, min kära vän ska följa med mig och vi kommer ha sååå kul. Som jag har längtat och räknat ner dagarna!
David Miller håller för övrigt på att skriva på en film som ska handla om Daniel Johnston. Johnston ska spelas av Philip Seymour Hoffman. Miller kallar sitt arbete "episk superhjälte-berättelse", vilket jag håller med om. Han hoppas få med Johnny Depp i rollbesättningen, men det vill absolut inte jag.
Hur som helst, när vi är i Stockholm ställer min favorit fotograf också ut på fotografiska. Robert Mapplethorpe.
Kan det bli bättre?!
Åh vad jag längtar!!

//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0