Jag blir galen!

Jag blir galen heter verket som jag blev färdig med idag. Den är ca: 1x2m stor teckning som tog mig 24 timmar att bli färdig med. I ett helt dygn satt och stod jag upp och hade knappt raster. Slet som en gris verkligen. Sov ingenting och försökte hålla mig vaken med kaffe. Varför jag skulle bli färdig med den idag var för att vi ska ha en utställning under påsk som heter Kvirr.

Jag hann precis bli klar med den och Ida körde oss till skolan, jag vågade inte köra pga mina förhoppningsvis sega reflexer. Väl i skolan skulle vi lägga alla verk, av alla, på golvet så att vi kunde ha en överblick på allt. Men självklart stiger någon på min teckning med sina fula skor och fläckarna går ej bort. Så jag blir riktigt sur men försöker att strunta i det, men självklart är det svårt när man har slitit så hårt. Just nu är jag så utmattad att jag knappt orkar trycka ned tangenterna på Macen.
Till råga på allt har jag blivit ännu mer sjuk, fått en svullen/öm hand, knäbesvär och ont i ryggen.
Men nog pratat om det. Nu ska vi vara positiva och hoppas att någon fastnar för de mindre teckningarna istället och förhoppningsvis vill köpa sig en.
Kom gärna förbi och kika om Du har möjlighet! Elevutställning i Gerlesborg!
//

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0