Harmonica premiär

Som en del vet så har min leranimations-film varit med i TellUs filmfestival. Man kunde rösta på den o.s.v.

Jag vann publikens-pris. Det var dock bara ett diplom man fick, men ändå. Det är mest äran som räknas och att den kommer ut i världen så att andra kan se den.

 

Jag kommer inom snar framtid berätta mer om den filmen. Vad det är för film och hur jag gjorde den os.v.

 

Detta är mina systers barn, som gärna följde med och så har vi Emil Maselli som vann jurypriset!

 

 

Filmfestivalen var i Karlshamn. Så det var en lång bit att åka för mig som bor i Bovallstrand i bohuslän. Det tog ungefär tio timmar, enkel resa.

 

 

På hemvägen skulle jag byta buss i Uddevalla. Men min buss kom aldrig. Som tur är har man världens snällaste Nils I sin klass som kom med sin bil. Annars skulle jag ha fått sova på en parkbänk.

Vilket inte är rekommendera kanske…


Kommentarer
Postat av: Veronica Sandahl

Nils är en Ängel! Va roligt att din film vann! :) Tredubbla Grattis!

2010-09-21 @ 20:20:43
Postat av: Emelie

JAG ÄR SÅÅÅÅ STOLT ÖVER DIG!!!!!

2010-09-22 @ 00:05:19
URL: http://makrills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0