Redovisning 141210

Hade min redovisning idag om mina foto-sessioner som jag har hållt/håller på med.
Maja som är en superbra återkommande lärare. Hon kom med förslaget att jag skulle göra ett kollage på detta. Så att det blir ordentliga utskrifter, inte att de bara slutar så här med produktionen. Men jag tror det kommer kosta 700-800kr. Eftersom att utskriften kommer då bli två gånger en meter ungefär. Så jag får se om jag gör det eller ej Men det vore schysst!
Jag lyckades inte få så bra kort när det var mer upphängt och folk i rummet, men jag hoppas ni förstår på ett ungefär hur det såg ut.
Vad tycker Ni om min upphängning?
//

Kommentarer
Postat av: Emelie

Klart du ska ha ordentliga utskrifter! LÄTT värt det! Den sessionen med bilder kallar jag KONST :D

2010-12-14 @ 20:10:53
URL: http://makrills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0