Nyårs-skinnet

Just nu håller jag på att sy min nyårsklänning. Eftersom att klänningen som jag hade köpt på tradera till nyår inte kommer i tid, syr jag en istället! Man kan ju iaf försöka.
Jag har inget mönster till klänningen och jag gör den helt själv,utan hjälp. Så vi får se vart jag hamnar.
Det skall bli en klänning med mkt rumpa!
tyget som ska vara på bysten.
fodret, plus bältet som jag ska göra till midjan.
gumpens tyg.

Resultatet kommer förmodligen imorgon!
Nu ska jag sova. Kan knappt se vad jag skriver längre...

//

Kommentarer
Postat av: Emelie

Totally awesome!!!

2010-12-29 @ 10:49:46
URL: http://makrills.blogg.se/
Postat av: Anna Byström

Får man se det färdiga arbetet??

2010-12-29 @ 17:04:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0